به نام آنکه عشق را آفرید

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غیره - علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور فیروزآباد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن






درباره نویسنده
غیره - علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور فیروزآباد
مدیر وبلاگ : وحید-س[19]
نویسندگان وبلاگ :
مجتبی (@)[1]


بازدید کننده محترم از اینکه از وبلاک ما دیدن کردید متشکریم. لطف کنید نظر خود را راجع به مطالب وبلاگ بیان کنید . انتقادات و پیشنهادات شما را نیز می پذیریم. لطفا در نظرسنجیها نیز شرکت کنید. اگر سوال یا مشکلی در مورد درس یا دانشگاه داشتید با ما در میان بگذارید تا اگر بتوانیم آنها را پاسخ دهیم(مخصوصا سوالات درسی) با تشکر مدیریت وبلاگ وحید-س cpnuf84@gmail.com cpnuf84@yahoo.com
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
برنامه امتحانی و منابع
ساختمان داده ها
پاسکال (pascal)
تاریخچه کامپیوتر
ستون ما در 3 نقطه
واقعه بمب گذاری حسینیه سیدالشهدا شیراز
نظریه زبانها و ماشینها(اتوماتها)
آموزش شبکه
ترفندهای کامپیوتر
برنامه نویسی C
طراحی و تحلیل الگوریتمها
ذخیره و بازیابی اطللاعات
دانلود کتاب
نرم افزار
محرم
غیره


لینکهای روزانه
دانشگاه پیام نور فیروزآباد [145]
سایت انتخاب واحد و دریافت نمره و ... [619]
سایت سراسری دانشگاه پیام نور [220]
کاغذ بی خط [54]
هر عکسی بخوای گیرت میاد مخصوصا عکس بازیگرا [182]
[آرشیو(5)]


عضویت در خبرنامه
 
>>..::CBOX@CHAT::..<<


>>نظرسنجی 1<<

>>نظرسنجی 2<<

>>نظرسنجی 3<<

لوگوی وبلاگ
غیره - علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور فیروزآباد


لوگوی دوستان



وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :54816
بازدید امروز : 1
 RSS 
.::(¯`·..-._CPNUF84_.-..·´¯)::.
لیست کل یادداشت های این وبلاگ

.::(¯`·..-._CPNUF84_.-..·´¯)::.

چند روز پیش از طرف کمپانی McAfee AntiVirus ویروس بسیار خطرناکی شناسایی و در سایتش اعلام شده که تاکنون در عرض فقط و فقط 1 روز طبق گفته مسئولین این شرکت بیش از 10 هزار نفر آلوده به این ویروس شدن و تمام اطلاعاتی که روی درایو C آنها بوده به کلی نابود شده.

نام این ویروس : oslando
نوع عملیات تخریبی : سخت افزاری

روش تخریب : این ویروس با جای نشین کردن یک خط کد در فایل kernell داخل پوشه system باعث تخریب سکتور "zero" هارد کامپیوتر شما میشود و بعد از اولین خاموش روشن کردن sector های درایو C محلی که ویندوز شما در آن نصب است را burn میکند (شدت این عمل از format کردن هم جدی تر است به طوری که طبق گفته مک آفی این ویروس توسط cia جهت نابود سازیه کامل اطلاعات hard disk استفاده میشده و اصلا قابل بازیابی نمی باشد)
چگونه به این ویروس آلوده میشویم : بسیار ساده , دقیقا همینطوری کامپیوتر من به این ویروس آلوده شد , " با باز کردن یک نامه مشکوک و دانلود فایل موجود در اون نامه " که بدیش اینه که از طرف دوستتان برای شما ارسال میشود بدون اینکه او در جریان باشد (مثل ارسال pm های آلوده به ویروس در Yahoo Messenger که از طرف فرد آلوده به ویروس برای قربانی ارسال میشود)

اطلاعات بیشتر در مورد این ویروس که همونطوری که میبینین مورد تایید سایت YAHOO هم قرار گرفته رو حتما مشاهده کنین , راه های پاکسازی (قبل از restart کردن ) و پیشگیری (و تست آلودگی/عدم آلودگی) به این ویروس همه به طور کامل تشریح شده :


روش های جلوگیری از آلودگی به این ویروس:
1- طی چند روزه آینده هیچ فایل پیوست شده یا هیچ ایمیلی را تحت عنوان postcard باز نکنید. حتی اگر این نامه از طرف دوستتان برای شما ارسال شده باشد.

2- همین حالا با forward این نامه به دوستانتان کامپیوتر آنها را از یک مشکل خیلی جدی نجات دهید. 20 بار دریافت کردن این نامه بهتر از آلودگی دوستتان به این ویروس است در حالی که شما میدانستید ولی دریغ کردید و به او نگفتید.

ویروس فوق حتی توسط خبرگزاری CNN به عنوان مخرب ترین ویروس کامپیوتری اعلام شده.
این ویروس چندی قبل توسط کمپانی McAfee شناسایی شد و تا کنون راهی جهت repair آن پیدا نشده.


نویسنده » وحید-س » ساعت 10:28 صبح روز شنبه 87 مهر 27

سلام دوستان.
طوماری تهیه شده که کاربران اینترنت در ایران اون رو در اعتراض به سرعت پایین اینترنت و قیمت بالای اون نوشتن.(مشابه همون طوماری که در اعتراض به تغییر نام خلیج فارس نوشته شده بود و اما این بار خطاب به مسئولان داخلی).
شما هم با امضای این طومار بعنوان یک کاربر ایرانی حق مسلم خودتون رو طلب کنید.

شما هم ملحق شوید.
http://www.petitiononline.com/hsiforus/petition-sign.html

 

متن طومار

لطفا در هنگام امضا از نوشتن کلمات رکیک و توهین به مسئولین بپرهیزید در ضمن ما را در تبلیغ و انتشار لینک اعتراض کمک کنید.این اعتراض مورد حمایت انجمن کاربران اینترنت ایران می باشد و از ملحق شدن شما به این انجمن استقبال می کند.




متن طوماری که امضا میکنیم اینه:




To: Iran"s Government & Connection Minister

به نام خدا

اینترنت پر سرعت و ارزان حق مسلم هر ایرانیست


این درخواستی است جدی از دولت ایران برای افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت و کاهش هزینه استفاده از آن.ملت ایران همیشه در کنار دولت بوده و حمایتش را در شرایط گوناگون از دولت نشان داده.در برابر این پشتیبانی مردم نیز انتظاراتی از مسئولین دارند که باید مورد توجه قرار گیرد یکی از آنها داشتن اینترنت پرسرعت و ارزان است که در بسیاری از کشورهای عقب تر از ایران نیز ارائه میشود و ایران در این زمینه حتی در منطقه خاورمیانه و کشورهای هم رده خود جایگاه بسیار بدی دارد.با نگاهی به سد چشم انداز بیست ساله که در آن موضوعات برنامه هسته ای در کنار دارا بودن مقام اول فناوری اطلاعات در منطقه ذکر شده است و اهمیت فناوری ارتباطات اینگونه بیان شده است و جزو شاخصه های پیشرفت و توسعه هر کشوری محسوب میشود واقعا جای تعجب است که مقامات بالای وزارت ارتباطات و فنآوری در اظهار نظر های واقعا بی مسئولانه ای سرعت 56 کیلو بیت سیستم منسوخ شده dial-up را برای کاربران خانگی و حتی دانشگاهها کافی میدانند و حد اکثر سرعت را برای کاربران خانگی 128 کیلو بیت تعیین کرده اند که با این قیمت های بالا در صد بسیار کمی از مردم توانایی استفاده از آن را دارند.در حالی که در کشوری مسلمان مثل مالزی سرعت 214 مگابیت بر ثانیه با قیمتی حدود 1500 تومان در اختیار مردم قرار دارد.همچنین اظهار میکنند مردم ایران فقط با اینترنت چت میکنند ونیازی به سرعت بیشتر ندارند در حالی که آیا با این سرعت کار دیگری هم میشود با اینترنت کشورمان انجام داد.با این حال کسی که نرم افزاری برای موبایل یا کامپیوترش میخواهد یا مقاله و اطلاعاتی نیاز دارد ساعت ها وقت و هزاران ریال پول صرف میکند تا به هدفش برسد.مردم ایران همیشه با فرهنگ ترین و با شعور ترین ملت ها بوده اند و مسئولین باید نگاه بدبینانه خود را به نحوه استفاده مردم از اینترنت را کنار بگذارند و هرگز هزاران مزیت یک چیز به خاطر چند عیب آن نادیده گرفته نمیشود مسئولان به جای محروم کردن مردم از امکانات جدید به فکر فرهنگ سازی باشند و این یعنی احترام به شخصیت و شعور ملت.
مردم فهیم ایران به خوبی تشخیص میدهند چه چیزی درست است و چه چیزی غلط .اینگونه عملکرد و اظهار نظر مسئولان در قرن بیست و یکم و عصر ارتباطات مردم را نسبت به دولت دلسرد و بدبین میکند.حال ما کاربران اینترنت در ایران اعتراض خود را به این مسئله بیان میکنیم و خواستار بهبود سریع وضعیت اینترنت در ایران هستیم و مسئولان مربوطه و حتی رئیس جمهور محبوبمان آقای احمدی نژاد باید با دستورات قاطع در صدد رفع این مشکل مردم همیشه در صحنه ایران باشند و در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت این خواسته ملت را اجابت کند.
در پایان متذکر میشویم که کار نباید به جایی میرسید که مردم دست به اعتراض بزنند و مسئولان خودشان باید نیازهای مردم را بشناسند و رفع کنند چون این کارها و اعتراضات به مصلحت کشور عزیزمان که دشمنان زیادی هم دارد نیست و در مقابل آن هشدار میدهیم که در صورت ترتیب اثر داده نشدن به موضوع اقداماتی که اصلا دوست نداریم عملی شود را به اجبار انجام خواهیم داد.
ملت شریف ایران منتظر خبرهای خوش از طرف شما مسئولین عزیز است.
تعداد امضاهای این قطعنامه خود به خوبی نشان دهنده اهمیت موضوع برای ملت ایران است.

از طرف کاربران اینترنت ایران



************************************************** *


In the Name Of God
This Is a Serious Petition To Islamic Republic of Iran For Increasing Bandwitch & Making The Price of Internet Connection Lower.
Iranians People Stayed Always With The Governmet and defended from it in different conditions and People Need Something That government should respect and one of them is Having & Using High Speed Internet Connection With Low Price That It Is Given In So Many Countries Weaker Than Iran By Their Government and Iran In This Subject In Middle-Earth Has Very Bad Rank.By Seeing 20 Years Trying For Reaching Nuclear Programing Task Is Said This gonna Happen By Having First Rank Of Connection and the importance of it is said like this that it is One Of the Development Indicators and samples of any country and it is so strange that The Ministers of Connection In Iran By Unresponsibility Saying That 56KB Dial up Internet Connections For Home & University Users Is Enough & The Belive The Maximum Speed of Home Users Is 128KB Per Second That because the High Price (More Than 10$/m) Of It just a low Percent of People is only able to Use it.
Though In A Muslim Country Like Malaysia The 214MB Per Second Internet Connection Is only About 1.5$ Per Mounth Is Given to People
And They Say The Iranians only Chats on the internet and they wont need anything more Though Can We Really Do Anything More With This Speed Of Our Country?
By The Way If Anyone Need a Software Of His Cellphone/Computer or Some Informations About Something He would Waste Hours or Pay Thousand Rial(The Unit Of Iran"s Money) To reach His Aim.
We should Tell To you That The Free Internet Connection That Korea"s Government is Given to People is Higher Than 22$/m Internet Conection Of Iran.!
The Iranians People Was Always Civilized People and they are.and the ministers shouldn"t see the Requirement of Internet users Like This and provide new Technologies and recognize the sense of the people of islamic republic of iran That know What Is Good or What Is Bad?
This Function and Showing in 21 century and the connections age is making people of iran Pessimistic to the government.
Now,We the internet users of iran impart our protest That we are wishfull to Improvment the condition of internet in iran and we tell this to the ministers and even to premier (Mr.Ahmadi Nezhad) with The Different Task And Well Programing Solve This Problem and comply the People Requirement.
at the end we notice that This Problem shouldnt be a one of the protest of people and the ministers should know the people"s requirements and solve themselfs.
the number of signature Shows The Importance Of This Problem Fore People Of Iran.
From The Internet Users Of Islamic Republic of Iran
 


نویسنده » وحید-س » ساعت 3:22 عصر روز دوشنبه 87 مرداد 21