به نام آنکه عشق را آفرید

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ستون ما در نشریه سه نقطه 1 - علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور فیروزآباد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن






درباره نویسنده
ستون ما در نشریه سه نقطه 1 - علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور فیروزآباد
مدیر وبلاگ : وحید-س[19]
نویسندگان وبلاگ :
مجتبی (@)[1]


بازدید کننده محترم از اینکه از وبلاک ما دیدن کردید متشکریم. لطف کنید نظر خود را راجع به مطالب وبلاگ بیان کنید . انتقادات و پیشنهادات شما را نیز می پذیریم. لطفا در نظرسنجیها نیز شرکت کنید. اگر سوال یا مشکلی در مورد درس یا دانشگاه داشتید با ما در میان بگذارید تا اگر بتوانیم آنها را پاسخ دهیم(مخصوصا سوالات درسی) با تشکر مدیریت وبلاگ وحید-س cpnuf84@gmail.com cpnuf84@yahoo.com
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
برنامه امتحانی و منابع
ساختمان داده ها
پاسکال (pascal)
تاریخچه کامپیوتر
ستون ما در 3 نقطه
واقعه بمب گذاری حسینیه سیدالشهدا شیراز
نظریه زبانها و ماشینها(اتوماتها)
آموزش شبکه
ترفندهای کامپیوتر
برنامه نویسی C
طراحی و تحلیل الگوریتمها
ذخیره و بازیابی اطللاعات
دانلود کتاب
نرم افزار
محرم
غیره


لینکهای روزانه
دانشگاه پیام نور فیروزآباد [145]
سایت انتخاب واحد و دریافت نمره و ... [619]
سایت سراسری دانشگاه پیام نور [220]
کاغذ بی خط [54]
هر عکسی بخوای گیرت میاد مخصوصا عکس بازیگرا [182]
[آرشیو(5)]


عضویت در خبرنامه
 
>>..::CBOX@CHAT::..<<


>>نظرسنجی 1<<

>>نظرسنجی 2<<

>>نظرسنجی 3<<

لوگوی وبلاگ
ستون ما در نشریه سه نقطه 1 - علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور فیروزآباد


لوگوی دوستان



وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :54888
بازدید امروز : 31
 RSS 
.::(¯`·..-._CPNUF84_.-..·´¯)::.
لیست کل یادداشت های این وبلاگ

.::(¯`·..-._CPNUF84_.-..·´¯)::.

ستون ما در نشریه سه نقطه

برای دیدن مطالب روی ادامه مطلب کلیک کنید...

 آهای ما اومدیم !!!

آهای ، آهای ، کجا می خوای بری ، وایسا ، جون هر کی دوست داری ، فقط چند لحظه اون چشمای قشنگت رو ، روی این ستون نگه دار . آهان ، ممنون . سلام ، خوبی ، امیدوارم که همیشه در حال پیشرفت باشی و از ترمی که گذشت خاطره های خوشی به یادگار داشته باشی و هیچ کدوم از نمره های کارنامه ات تنها نباشن . ما از خودتونیم ، ما هم مثل شما داخل همین دانشگاه ، زحمت میکشیم !!! از بچه های رشته علوم کامپیوتر هستیم . از این به بعد ما اینجاییم . سعی داریم ، در این فضای کم ( البته فعلا ، گوش شیطون کر ، می خواییم کل این صفحه رو تصاحب کنیم ، البته فقط به یاری شما .) ترفندهای جالب کامپیوتری ، خبرهای توپ دنیای کامپیوتر ، قیمت قطعات کامپیوتر در بازار ، مشکلات عدیده رشته ی علوم کامپیوتر و چند تا چیز دیگه رو ، جا بدیم !!! راستی ما ، یه ایمیل هم داریم ، cpnuf84@yahoo.com ، کجاشو دیدی ، یه وبلاگ هم ساختیم ، www.cpnuf84.parsiblog.com ( اگه داخل google  ، دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد رو search کنی اولین و سومین چیزی که می بینی ، وبلاگهای ما هستن .) حتما به وبلاگ ما سر بزنید ، اونجا می تونید درباره این ستون نظر بدید . اگه خبر یا مطلب توپی داری (البته به شرط اینکه ، بشه داخل این ستون جاش کرد ) متن کاملش رو به ایمیل ما بفرست ، ما سعی می کنیم مطلبتون رو به اسم خودتون ( یادت نره ، اسمتو حتما بنویس ) توی این ستون به زور جا بدیم !!! ( آهای سردبیر به کی بگیم جا نداریم !!! )

خلاصه بگم ، به قول برو بچ ، می خواییم بترکونیم !!! مطالب ما رو حتما بخون ، خواهش می کنم !!! به علت کمبود جا فعلا خداحافظ تا دو هفته دیگه همین جا .

 بروبچ رشته علوم کامپیوتر

 

 

کادر دوم : ترفند

1-    تعویض فایلهای خراب شده ی ویندوز بدون نصب ویندوز

در ویندوز XP در منوی استارت گزینه ی RUN را انتخاب کنید و در RUN تایپ کنید CMD و ENTER کنید . در پنجره باز شده تایپ کنید sfc/scannow و ENTER کنید . از شما خواسته می شود که سی دی ویندوز XP را درون CD ROM قرار دهید و بعد دکمه ی Retry را فشار دهید . برنامه اجرا شده و تمام فایلهای سیستمی شما را چک می کند و بطور اتوماتیک فایلهای معیوب را تعویض می کند.

 

2-    فارسی کردن اعداد در WORD

در این برنامه در منوی Tools روی Option کلیک کنید و به قسمت Complex s بروید . سپس در مقابل Numeral گزینه Context را انتخاب کنید . از این به بعد در تایپ فارسی اعداد فارسی و در تایپ انگلیسی اعداد انگلیسی تایپ می شوند .

 

منبع : اینترنت    گردآورنده : وحید سبحانیان

 

 

 



نویسنده » وحید-س » ساعت 6:0 عصر روز دوشنبه 86 اسفند 27