به نام آنکه عشق را آفرید

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وزیر اطلاعات: عامل اصلی انفجار شیراز دستگیر شد - علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور فیروزآباد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن






درباره نویسنده
وزیر اطلاعات: عامل اصلی انفجار شیراز دستگیر شد - علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور فیروزآباد
مدیر وبلاگ : وحید-س[19]
نویسندگان وبلاگ :
مجتبی (@)[1]


بازدید کننده محترم از اینکه از وبلاک ما دیدن کردید متشکریم. لطف کنید نظر خود را راجع به مطالب وبلاگ بیان کنید . انتقادات و پیشنهادات شما را نیز می پذیریم. لطفا در نظرسنجیها نیز شرکت کنید. اگر سوال یا مشکلی در مورد درس یا دانشگاه داشتید با ما در میان بگذارید تا اگر بتوانیم آنها را پاسخ دهیم(مخصوصا سوالات درسی) با تشکر مدیریت وبلاگ وحید-س cpnuf84@gmail.com cpnuf84@yahoo.com
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
برنامه امتحانی و منابع
ساختمان داده ها
پاسکال (pascal)
تاریخچه کامپیوتر
ستون ما در 3 نقطه
واقعه بمب گذاری حسینیه سیدالشهدا شیراز
نظریه زبانها و ماشینها(اتوماتها)
آموزش شبکه
ترفندهای کامپیوتر
برنامه نویسی C
طراحی و تحلیل الگوریتمها
ذخیره و بازیابی اطللاعات
دانلود کتاب
نرم افزار
محرم
غیره


لینکهای روزانه
دانشگاه پیام نور فیروزآباد [145]
سایت انتخاب واحد و دریافت نمره و ... [619]
سایت سراسری دانشگاه پیام نور [220]
کاغذ بی خط [54]
هر عکسی بخوای گیرت میاد مخصوصا عکس بازیگرا [182]
[آرشیو(5)]


عضویت در خبرنامه
 
>>..::CBOX@CHAT::..<<


>>نظرسنجی 1<<

>>نظرسنجی 2<<

>>نظرسنجی 3<<

لوگوی وبلاگ
وزیر اطلاعات: عامل اصلی انفجار شیراز دستگیر شد - علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور فیروزآباد


لوگوی دوستان



وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :54887
بازدید امروز : 30
 RSS 
.::(¯`·..-._CPNUF84_.-..·´¯)::.
لیست کل یادداشت های این وبلاگ

.::(¯`·..-._CPNUF84_.-..·´¯)::.

وزیر اطلاعات:

عامل اصلی انفجار شیراز دستگیر شد

خبرگزاری فارس: وزیر اطلاعات گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و مأموران نیروی انتظامی، عامل اصلی انفجار در حسینیه سیدالشهدای کانون رهپویان وصال شیراز در یکی از شهرهای شمالی کشور دستگیر شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای امشب در گفتگو با خبرنگاران، افزود:‌ فرد اصلی که در بمب‌گذاری مباشرت مستقیم داشت عصر امروز در حالی که قصد خروج از کشور را داشت شناسایی و دستگیر شد و در هنگام دستگیری نیز مسلح بود.
وی با اشاره به اینکه پنج تن دیگر از عوامل این گروه تروریستی نیز شناسایی شده و از آنها مقادیری مواد منفجره و سیانور کشف شده است، خاطر نشان کرد:‌ این افراد که همگی ایرانی هستند از قبل شناسایی شده بودند و ارتباطات آنان با کشورهای خارجی محرز شده بود.
وزیر اطلاعات با اشاره به شناسایی سرپل اصلی این گروه تروریستی در یکی از کشورهای خارجی، تصریح کرد:‌ این گروه تروریستی با کشورهای آمریکا و انگلیس ارتباط داشته و پیش از این نیز از طریق وزارت امور خارجه به آن کشورها اعلام شده بود اما نه تنها هیچ اقدامی در جلوگیری از اعمال تروریستی آنها صورت نگرفت بلکه حمایت نیز شدند.
محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه علت عدم انتشار خبر تاکنون احتمال لو رفتن اطلاعات کسب شده و فرار عوامل اصلی بمب‌گذاری بود، تصریح کرد: این عوامل قصد داشتند بعد از انجام بمب‌گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز در نقاط دیگری نیز اقدامات تروریستی انجام دهند.
وزیر اطلاعات با رد ارتباط این عوامل با گروه‌هایی که پیش از این مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفته بودند، گفت:‌ اطلاعات تکمیلی را بعد از پایان تحقیقات به اطلاع مردم خواهیم رساند.
به گزارش فارس، ساعت 21 روز بیست‌ و چهارم فروردین‌ ماه سال‌جاری بر اثر انفجار در حسینیه سیدالشهدای کانون رهپویان وصال شیراز 202 نفر از هموطنان در حین عزاداری اباعبدالله(ع) شهید و مجروح شدند و پیش از این مسئولان احتمال خرابکاری و عمدی بودن این حادثه را رسماً رد کرده بودند.

منبع : farsnews.ir

=============================================================

وزیر کشور در جمع خانواده شهدای انفجار شیراز:

عوامل انفجار شیراز از گروه‌های سلطنت‌طلب هستند

خبرگزاری فارس: پورمحمدی اعلام کرد: انفجار شیراز اقدامی خرابکارانه و توطئه دشمنان ملت بزرگ ایران و نفریـن‌شده‌های الهی به اسم سلطنـت‌طلبی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مصطفی پورمحمدی وزیر کشور شب گذشته در جمع خانواده شهدای انفجار حسینیه سیدالشهدای شیراز که در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر گرد هم آمده بودند، گفت: آن حادثه‌ای که اتفاق افتاد برای همه ما موجی از غم و اندوه را به همراه آورد، اما باید افتخار و مباهات کنیم که راه شهادت همچنان باز است.
وی با بیان اینکه همواره توطئه های دشمنان با جواب دندان شکن ملت ما روبرو شده است، به انفجار حسینیه شیراز اشاره کرد و افزود: دشمن فکر می‌کند که می‌تواند به این مردم لطمه بزند اما تا زمانی که این روحیه، این احساس، این شور و شعور در جامعه وجود دارد، نمی‌تواند.
پورمحمدی با اشاره به این نکته که با اقدامات بسیار پیگیرانـه‌ای که صورت گرفت عوامل حادثه شناسایی شدند، ادامه داد: ما از همان لحظات اول سعی کردیم که حادثه را با دقت و احتیاط تعقیب کنیم که هم علل و هم عوامل حادثه شناسایی شوند و گمانـه‌زنـیهایی در مرحله اول بود که ناچار بودیم برای اطلاع رسانی به جامعه مطرح کنیم و ظاهر قضیه هم چیزی بود که توسط کارشناسان اعلام شد.
وی تصریح کرد: ما هیچ سرنخی از استان فارس و شیراز به دست نیاوردیم. از استانهای دیگر به دست آوردیم و در ماجرای یک انفجار دیگری که مـی‌خواست اتفاق بیفتد عوامل این حادثه شناسایی شد و به مدد روح بلند این شهدا، از حادثه‌ای دیگر جلوگیری شد.
وزیر کشور تاکید کرد: انفجار شیراز اقدامی خرابکارانه و توطئه دشمنان ملت بزرگ ایران و نفریـن‌شده‌های الهی به اسم سلطنـت‌طلبی است و مراکز آنان در کشورهایی که داعیـه حقوق بشر و داعیـه دفاع از ملـتها و ضد تروریسم دارند، قرار دارد. در آن کشورها به اینها رادیو می‌دهند، تلویزیون داده‌اند و از همانجا آنها را پشتیبانی می‌کنند.
وی خطاب به خانواده شهدای انفجار شیراز اظهار داشت: با حضور مقام معظم رهبری در استان و صفایی که مردم استان و مردم شیراز نشان دادند، خدا این لطف را در حق شما مردم کرد و علت حادثه و عوامل حادثه به این سرعت خارج از انتظار ما و در حوزهای دور از دسترس عادی ما به دست آمد.
پورمحمدی گفت: به دلایل امنیتی باید ایـنچنین تدبیر می‌شد که بتوانیم نتیجه بگیریم و موضوع را خوب متوجه شویم که چیست؛ و زمان تأخیر افتاد اما حادثه را خوب درک کردیم و نتیجه گرفتیم.
وی گفت: دشمنان ملت که اخیراً منافقین را از لیست تروریسـتها خارج کرده‌اند، این عوامل تروریست را پناه می‌دهند و حمایت می‌کنند، پشتیبانی می‌کنند و آن وقت ملت عزیز و شریف ما را به تروریست بودن و تروریست پروری و ضد حقوق بشر و خشونـت‌طلب و تحجر متهم می‌کنند.
وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: مقامات دیگر حتماً توضیحات بیشتری درباره جزئیات شناسایی عوامل انفجار شیراز ارائه خواهند داد.




نویسنده » وحید-س » ساعت 6:0 عصر روز پنج شنبه 87 اردیبهشت 19